Powered By Blogger

vineri, 20 august 2010

Şi lista poate continua...



www.pure-heaven.deviantart.com
Şi lista poate continua, aş putea zice. Şi zic asta doar pentru a găsi o scuză seacă şi deloc folositoare, pentru a nu-mi mai chinui sufletul, încercând să-mi explic sentimentele. Măcar am încercat... De ceva vreme încerc să-mi restabilesc priorităţile, să-mi pun ordine în gânduri pentru că viaţa dezordonată din acest punct de vedere nu-mi poate aduce nici-un beneficiu. Îmi pun ordine în vise şi încep să cred că nu mai sunt doar dorinţe fără posibilitate de realizare. Îmi pun ordine în sentimente, deşi nu pot impune conştientului ce şi când să creadă, iar sufletului la fel. Câteodată mă întreb dacă sunt capabilă să mai construiesc fundaţii suficient de adânci în inima mea pentru a rezista unor sentimente noi de iubire şi încredere. Oare acest lucru se poate traduce ca o frica sau poate laşitate? Aştept răspunsuri care să vină de te miri unde. Dar încă nu mi-am pierdut cumpătul sau calmul, pentru că ştiu că dacă va trebui să aştept, o voi face cu un motiv sau o voi face pentru a-mi răsplăti geşelile din trecut. Dar, ca să fiu sinceră, în acest moment simt nerăbdare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu